Fotky z mobilu

18.02.2010 19:59

 

Rád sa túlam na bicykli po okolí Popradu. Skoro vždy si so sebou beriem fotoaparát. No niekedy sa stane ,že ho so sebou nemám,alebo ako naschvál sa mi na ňom vybijú baterky  práve vtedy,keď  zbadám zaujímavý objekt. Vtedy použijem svoj mobilný telefón,ak samozrejme on má batérie v poriadku.Našťastie,ešte sa mi nestalo, že  foťák aj mobil boli naraz nefunkčné. Počul som už mnoho pohŕdavých názorov na fotky z mobilu,hlavne z úst majiteľov drahých fotoaparátov. Jedno je však isté, v prípade núdze je mobil určite dobrá varianta. Ja osobne si však myslím,že aj fotky z mobilných telefónov majú svoju kvalitu. Fotky,ktoré Vám ponúkam k nahliadnutiu som fotil mobilným telefónom Samsung. Vybral som pre Vás to najlepšie,čo som s týmto mobilom dosiahol. Nech sa páči: